Chiptuning Opel Insignia (2008 – 2013)

Opel Insignia

Opel Insignia 1.4 Turbo 120pk

Vermogen 120 pk –> 165 pk + 45 pk
Koppel 200 nm –> 265 nm + 65 nm

Aanvullende opties: Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, Pop & Bang Crackle map, START/STOP Uitschakeling, DECAT, Swirl Flaps, Vmax

De 1.4 Turbo 120 pk motor is dezelfde motor als de 1.4 Turbo motor met 140 pk, enkel softwarematig begrensd.
Opel Insignia 1.4 Turbo 140pk

Vermogen 140 pk –> 165 pk + 25 pk
Koppel 200 nm –> 265 nm + 65 nm

Aanvullende opties: Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, Pop & Bang Crackle map, START/STOP Uitschakeling, DECAT, Swirl Flaps, Vmax
Opel Insignia 1.6i 115pk

Vermogen 115 pk –> 125 pk + 10 pk
Koppel 155 nm –> 175 nm + 20 nm

Aanvullende opties: Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, Pop & Bang Crackle map, START/STOP Uitschakeling, DECAT, Swirl Flaps, Vmax
Opel Insignia 1.8i 140pk

Vermogen 140 pk –> 150 pk + 10 pk
Koppel 175 nm –> 109 nm + 15 nm

Aanvullende opties: Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, Pop & Bang Crackle map, START/STOP Uitschakeling, DECAT, Swirl Flaps, Vmax
Opel Insignia 2.0 Turbo 220pk

Vermogen 220 pk –> 280 pk + 60 pk
Koppel 350 nm –> 450 nm + 100 nm

Aanvullende opties: Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, Pop & Bang Crackle map, DECAT, Swirl Flaps, Vmax

De 2.0 Turbo 220 pk motor is dezelfde motor als de 2.0 Turbo motor met 250 pk, enkel softwarematig begrensd.
Opel Insignia 2.0 Turbo 250pk

Vermogen 250 pk –> 295 pk + 45 pk
Koppel 400 nm –> 450 nm + 50 nm

Aanvullende opties: Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, Pop & Bang Crackle map, DECAT, Swirl Flaps, Vmax
Opel Insignia 2.8 V6 Turbo 260pk

Vermogen 260 pk –> 310 pk + 50 pk
Koppel 350 nm –> 450 nm + 100 nm

Aanvullende opties: Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, Pop & Bang Crackle map, DECAT, Swirl Flaps, Vmax
Opel Insignia 2.8 OPC V6 Turbo 325pk

Vermogen 325 pk –> 360 pk + 35 pk
Koppel 435 nm –> 550 nm + 115 nm

Aanvullende opties: Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, Pop & Bang Crackle map, DECAT, Swirl Flaps, Vmax
Opel Insignia 2.0 CDTi 110pk

Vermogen 110 pk –> 190 pk + 80 pk
Koppel 260 nm –> 400 nm + 140 nm

Aanvullende opties: EGR uitschakeling, Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, Pop & Bang Crackle map, START/STOP Uitschakeling, Swirl Flaps, Vmax

De 2.0 CDTi 110 pk motor is dezelfde motor als de 2.0 CDTi motor met 130 pk, enkel softwarematig begrensd.

Bij auto’s met een handgeschakelde 6 bak wordt het koppel op ca 400Nm begrensd, auto’s met een automatische versnellingsbak gaan naar ca 420Nm
Opel Insignia 2.0 CDTi 130pk

Vermogen 130 pk –> 190 pk + 60 pk
Koppel 300 nm –> 400 nm + 100 nm

Aanvullende opties: EGR uitschakeling, Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, Pop & Bang Crackle map, START/STOP Uitschakeling, Swirl Flaps, Vmax

Bij auto’s met een handgeschakelde 6 bak wordt het koppel op ca 400Nm begrensd, auto’s met een automatische versnellingsbak gaan naar ca 420Nm
Opel Insignia 2.0 CDTi 160pk

Vermogen 160 pk –> 200 pk + 40 pk
Koppel 350 nm –> 420 nm + 70 nm

Aanvullende opties: EGR uitschakeling, Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, Pop & Bang Crackle map, START/STOP Uitschakeling, Swirl Flaps, Vmax

De A20DTH (160pk) heeft t.o.v de A20DTJ (130pk) een versterkt onderblok en een zwaardere versnellingsbak ( F40-6 ) vandaar dat we hier iets meer vermogen en koppel uithalen.
Opel Insignia 2.0 CDTi Bi-Turbo 195pk

Vermogen 195 pk –> 225 pk + 30 pk
Koppel 400 nm –> 480 nm + 80 nm

Aanvullende opties: EGR uitschakeling, Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, Pop & Bang Crackle map, START/STOP Uitschakeling, Swirl Flaps, Vmax
error: Content is protected !!