GT
Mercedes-Benz GT 4.0 – 476pk
Vermogen 476 pk –> 575 pk + 99 pk
Koppel 630 nm –> 820 nm + 190 nm
Aanvullende opties: Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, Pop & Bang Crackle map, START/STOP Uitschakeling, DECAT, Swirl Flaps, Vmax |
Mercedes-Benz GT S 4.0 – 522pk
Vermogen 522 pk –> 575 pk + 53 pk
Koppel 670 nm –> 820 nm + 150 nm
Aanvullende opties: Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, Pop & Bang Crackle map, START/STOP Uitschakeling, DECAT, Swirl Flaps, Vmax |
Mercedes-Benz GT Roadster S 4.0 – 522pk
Vermogen 522 pk –> 575 pk + 53 pk
Koppel 670 nm –> 820 nm + 150 nm
Aanvullende opties: Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, Pop & Bang Crackle map, START/STOP Uitschakeling, DECAT, Swirl Flaps, Vmax |
Mercedes-Benz GT C 4.0 – 557pk
Vermogen 557 pk –> 575 pk + 18 pk
Koppel 670 nm –> 820 nm + 150 nm
Aanvullende opties: Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, Pop & Bang Crackle map, START/STOP Uitschakeling, DECAT, Vmax |
Mercedes-Benz GT R 4.0 – 585pk
Vermogen 585 pk –> 660 pk + 75 pk
Koppel 700 nm –> 850 nm + 150 nm
Aanvullende opties: Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, Pop & Bang Crackle map, START/STOP Uitschakeling, DECAT, Vmax |
Mercedes-Benz GT Black Series 4.0 Bi-Turbo 730pk
Vermogen 730 pk –> 790 pk + 60 pk
Koppel 800 nm –> 1040 nm + 240 nm
Aanvullende opties: Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, Pop & Bang Crackle map, START/STOP Uitschakeling, DECAT, Vmax |