Chiptuning Mercedes-Benz CLS (C218 – 2010 – 2014)

CLS

Mercedes-Benz CLS 500 Bi-Turbo 407pk

Vermogen 407 pk –> 510 pk + 103 pk
Koppel 600 nm –> 820 nm + 220 nm

Aanvullende opties: Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, Pop & Bang Crackle map, START/STOP Uitschakeling, DECAT, Swirl Flaps, Vmax
Mercedes-Benz CLS 63 AMG Bi-Turbo 525pk

Vermogen 525 pk –> 620 pk + 95 pk
Koppel 700 nm –> 900 nm + 200 nm

Aanvullende opties: Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, Pop & Bang Crackle map, START/STOP Uitschakeling, DECAT, Swirl Flaps, Vmax
Mercedes-Benz CLS 63 AMG PPP 557pk

Vermogen 557 pk –> 620 pk + 63 pk
Koppel 720 nm –> 900 nm + 180 nm

Aanvullende opties: Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, Pop & Bang Crackle map, START/STOP Uitschakeling, DECAT, Swirl Flaps, Vmax
Mercedes-Benz CLS 250 CDI 204pk

Vermogen 204 pk –> 240 pk + 36 pk
Koppel 500 nm –> 550 nm + 50 nm

Aanvullende opties: EGR uitschakeling, Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, Swirl Flaps, Vmax
Mercedes-Benz CLS 350 CDI Bluetec 252pk

Vermogen 252 pk –> 300 pk + 48 pk
Koppel 620 nm –> 700 nm + 80 nm

Aanvullende opties: EGR uitschakeling, Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, Pop & Bang Crackle map, START/STOP Uitschakeling, Swirl Flaps, Vmax
Mercedes-Benz CLS 350 CDI 265pk

Vermogen 265 pk –> 300 pk + 35 pk
Koppel 620 nm –> 700 nm + 80 nm

Aanvullende opties: EGR uitschakeling, Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, Pop & Bang Crackle map, START/STOP Uitschakeling, Swirl Flaps, Vmax
error: Content is protected !!