Chiptuning Ford S-Max (2010 – 2015)

S-Max

Ford S-Max 1.6 EcoBoost 160pk

Vermogen 160 pk –> 190 pk + 30 pk
Koppel 240 nm –> 310 nm + 70 nm

Aanvullende opties: Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, Pop & Bang Crackle map, START/STOP Uitschakeling, DECAT, Swirl Flaps, Vmax
Ford S-Max 2.0 EcoBoost 203pk

Vermogen 203 pk –> 270 pk + 67 pk
Koppel 300 nm –> 400 nm + 100 nm

Aanvullende opties: Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, Pop & Bang Crackle map, START/STOP Uitschakeling, DECAT, Swirl Flaps, Vmax

De 2.0 Ecoboost 203 pk motor is dezelfde motor als de 2.0 Ecoboost motor met 240 pk, enkel softwarematig begrensd.
Ford S-Max 2.0 EcoBoost 240pk

Vermogen 240 pk –> 270 pk + 30 pk
Koppel 340 nm –> 400 nm + 60 nm

Aanvullende opties: Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, Pop & Bang Crackle map, START/STOP Uitschakeling, DECAT, Swirl Flaps, Vmax
Ford S-Max 1.6 TDCi 115pk

Vermogen 115 pk –> 140 pk + 25 pk
Koppel 207 nm –> 320 nm + 50 nm

Aanvullende opties: EGR uitschakeling, Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, Swirl Flaps, Vmax
Ford S-Max 2.0 TDCi 115pk

Vermogen 115 pk –> 180 pk + 65 pk
Koppel 300 nm –> 400 nm + 100 nm

Aanvullende opties: EGR uitschakeling, Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, Swirl Flaps, Vmax
Ford S-Max 2.0 TDCi 140pk

Vermogen 140 pk –> 180 pk + 40 pk
Koppel 320 nm –> 400 nm + 80 nm

Aanvullende opties: EGR uitschakeling, Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, START/STOP Uitschakeling, Swirl Flaps, Vmax
Ford S-Max 2.0 TDCi 163pk

Vermogen 163 pk –> 200 pk + 37 pk
Koppel 340 nm –> 415 nm + 75 nm

Aanvullende opties: EGR uitschakeling, Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, Swirl Flaps, Vmax
Ford S-Max 2.2 TDCi 200pk

Vermogen 200 pk –> 235 pk + 35 pk
Koppel 420 nm –> 480 nm + 60 nm

Aanvullende opties: EGR uitschakeling, Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, START/STOP Uitschakeling, Swirl Flaps, Vmax
error: Content is protected !!