Chiptuning Ford S-Max (2006 – 2010)

S-Max

Ford S-Max 2.5 T 220pk

Vermogen 220 pk –> 255 pk + 35 pk
Koppel 320 nm –> 405 nm + 85 nm

Aanvullende opties: Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, Pop & Bang Crackle map, DECAT, Swirl Flaps, Vmax
Ford S-Max 1.8 TDCi 125pk

Vermogen 125 pk –> 153 pk + 28 pk
Koppel 320 nm –> 375 nm + 55 nm

Aanvullende opties: EGR uitschakeling, Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, Swirl Flaps, Vmax
Ford S-Max 2.0 TDCi 115pk

Vermogen 115 pk –> 142 pk + 27 pk
Koppel 300 nm –> 360 nm + 60 nm

Aanvullende opties: EGR uitschakeling, Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, Swirl Flaps, Vmax
Ford S-Max 2.0 TDCi 130pk

Vermogen 130 pk –> 160 pk + 30 pk
Koppel 320 nm –> 380 nm + 60 nm

Aanvullende opties: EGR uitschakeling, Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, START/STOP Uitschakeling, Swirl Flaps, Vmax
Ford S-Max 2.0 TDCi 136pk

Vermogen 136 pk –> 175 pk + 39 pk
Koppel 320 nm –> 400 nm + 80 nm

Aanvullende opties: EGR uitschakeling, Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, START/STOP Uitschakeling, Swirl Flaps, Vmax

De 2.0 TDCi 136 pk motor is dezelfde motor als de 2.0 TDCi motor met 140 pk, enkel softwarematig begrensd.
Ford S-Max 2.0 TDCi 140pk

Vermogen 140 pk –> 175 pk + 35 pk
Koppel 320 nm –> 400 nm + 80 nm

Aanvullende opties: EGR uitschakeling, Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, START/STOP Uitschakeling, Swirl Flaps, Vmax
Ford S-Max 2.2 TDCi 175pk

Vermogen 175 pk –> 202 pk + 27 pk
Koppel 400 nm –> 472 nm + 72 nm

Aanvullende opties: EGR uitschakeling, Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, Swirl Flaps, Vmax
error: Content is protected !!