C-Max
Ford C-Max 1.6i 16v 100pk
Vermogen 100 pk –> 110 pk + 10 pk
Koppel 157 nm –> 174 nm + 17 nm
Aanvullende opties: Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, Pop & Bang Crackle map, START/STOP Uitschakeling, DECAT, Swirl Flaps, Vmax |
Ford C-Max 1.6 TDCI 90pk
Vermogen 90 pk –> 120 pk + 30 pk
Koppel 200 nm –> 260 nm + 60 nm
Aanvullende opties: EGR uitschakeling, Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, Swirl Flaps, Vmax |
Ford C-Max 1.6 TDCI 100pk
Vermogen 100 pk –> 130 pk + 30 pk
Koppel 225 nm –> 290 nm + 75 nm
Aanvullende opties: EGR uitschakeling, Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, Swirl Flaps, Vmax |
Ford C-Max 1.6 TDCI 109pk
Vermogen 109 pk –> 140 pk + 31 pk
Koppel 245 nm –> 315 nm + 70 nm
Aanvullende opties: EGR uitschakeling, Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, Swirl Flaps, Vmax |
Ford C-Max 1.8 TDCI 115pk
Vermogen 115 pk –> 145 pk + 30 pk
Koppel 280 nm –> 340 nm + 60 nm
Aanvullende opties: EGR uitschakeling, Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, Swirl Flaps, Vmax |
Ford C-Max 2.0 TDCI 110pk
Vermogen 110 pk –> 175 pk + 65 pk
Koppel 250 nm –> 400 nm + 150 nm
Aanvullende opties: EGR uitschakeling, Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, START/STOP Uitschakeling, Swirl Flaps, Vmax De 2.0 TDCI 110 pk motor is dezelfde motor als de 2.0 TDCI motor met 136 pk, enkel softwarematig begrensd. |
Ford C-Max 2.0 TDCI 115pk
Vermogen 115 pk –> 175 pk + 60 pk
Koppel 300 nm –> 400 nm + 100 nm
Aanvullende opties: EGR uitschakeling, Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, START/STOP Uitschakeling, Swirl Flaps, Vmax De 2.0 TDCI 115 pk motor is dezelfde motor als de 2.0 TDCI motor met 136 pk, enkel softwarematig begrensd. |
Ford C-Max 2.0 TDCI 136pk
Vermogen 136 pk –> 175 pk + 39 pk
Koppel 320 nm –> 400 nm + 80 nm
Aanvullende opties: EGR uitschakeling, Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, START/STOP Uitschakeling, Swirl Flaps, Vmax |