Chiptuning Ford C-Max (2007 – 2010)

C-Max

Ford C-Max 1.6i 16v 100pk

Vermogen 100 pk –> 110 pk + 10 pk
Koppel 157 nm –> 174 nm + 17 nm

Aanvullende opties: Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, Pop & Bang Crackle map, START/STOP Uitschakeling, DECAT, Swirl Flaps, Vmax
Ford C-Max 1.6 TDCI 90pk

Vermogen 90 pk –> 120 pk + 30 pk
Koppel 200 nm –> 260 nm + 60 nm

Aanvullende opties: EGR uitschakeling, Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, Swirl Flaps, Vmax
Ford C-Max 1.6 TDCI 100pk

Vermogen 100 pk –> 130 pk + 30 pk
Koppel 225 nm –> 290 nm + 75 nm

Aanvullende opties: EGR uitschakeling, Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, Swirl Flaps, Vmax
Ford C-Max 1.6 TDCI 109pk

Vermogen 109 pk –> 140 pk + 31 pk
Koppel 245 nm –> 315 nm + 70 nm

Aanvullende opties: EGR uitschakeling, Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, Swirl Flaps, Vmax
Ford C-Max 1.8 TDCI 115pk

Vermogen 115 pk –> 145 pk + 30 pk
Koppel 280 nm –> 340 nm + 60 nm

Aanvullende opties: EGR uitschakeling, Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, Swirl Flaps, Vmax
Ford C-Max 2.0 TDCI 110pk

Vermogen 110 pk –> 175 pk + 65 pk
Koppel 250 nm –> 400 nm + 150 nm

Aanvullende opties: EGR uitschakeling, Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, START/STOP Uitschakeling, Swirl Flaps, Vmax

De 2.0 TDCI 110 pk motor is dezelfde motor als de 2.0 TDCI motor met 136 pk, enkel softwarematig begrensd.
Ford C-Max 2.0 TDCI 115pk

Vermogen 115 pk –> 175 pk + 60 pk
Koppel 300 nm –> 400 nm + 100 nm

Aanvullende opties: EGR uitschakeling, Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, START/STOP Uitschakeling, Swirl Flaps, Vmax

De 2.0 TDCI 115 pk motor is dezelfde motor als de 2.0 TDCI motor met 136 pk, enkel softwarematig begrensd.
Ford C-Max 2.0 TDCI 136pk

Vermogen 136 pk –> 175 pk + 39 pk
Koppel 320 nm –> 400 nm + 80 nm

Aanvullende opties: EGR uitschakeling, Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, START/STOP Uitschakeling, Swirl Flaps, Vmax
error: Content is protected !!