
Opel Insignia
Opel Insignia 1.4 Turbo 120pk
Vermogen 120 pk –> 165 pk + 45 pk
Koppel 200 nm –> 265 nm + 65 nm
Aanvullende opties: Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, Pop & Bang Crackle map, START/STOP Uitschakeling, DECAT, Swirl Flaps, Vmax De 1.4 Turbo 120 pk motor is dezelfde motor als de 1.4 Turbo motor met 140 pk, enkel softwarematig begrensd. |
Opel Insignia 1.4 Turbo 140pk
Vermogen 140 pk –> 165 pk + 25 pk
Koppel 200 nm –> 265 nm + 65 nm
Aanvullende opties: Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, Pop & Bang Crackle map, START/STOP Uitschakeling, DECAT, Swirl Flaps, Vmax |
Opel Insignia 1.6i 115pk
Vermogen 115 pk –> 125 pk + 10 pk
Koppel 155 nm –> 175 nm + 20 nm
Aanvullende opties: Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, Pop & Bang Crackle map, START/STOP Uitschakeling, DECAT, Swirl Flaps, Vmax |
Opel Insignia 1.8i 140pk
Vermogen 140 pk –> 150 pk + 10 pk
Koppel 175 nm –> 109 nm + 15 nm
Aanvullende opties: Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, Pop & Bang Crackle map, START/STOP Uitschakeling, DECAT, Swirl Flaps, Vmax |
Opel Insignia 2.0 Turbo 220pk
Vermogen 220 pk –> 280 pk + 60 pk
Koppel 350 nm –> 450 nm + 100 nm
Aanvullende opties: Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, Pop & Bang Crackle map, DECAT, Swirl Flaps, Vmax De 2.0 Turbo 220 pk motor is dezelfde motor als de 2.0 Turbo motor met 250 pk, enkel softwarematig begrensd. |
Opel Insignia 2.0 Turbo 250pk
Vermogen 250 pk –> 295 pk + 45 pk
Koppel 400 nm –> 450 nm + 50 nm
Aanvullende opties: Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, Pop & Bang Crackle map, DECAT, Swirl Flaps, Vmax |
Opel Insignia 2.8 V6 Turbo 260pk
Vermogen 260 pk –> 310 pk + 50 pk
Koppel 350 nm –> 450 nm + 100 nm
Aanvullende opties: Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, Pop & Bang Crackle map, DECAT, Swirl Flaps, Vmax |
Opel Insignia 2.8 OPC V6 Turbo 325pk
Vermogen 325 pk –> 360 pk + 35 pk
Koppel 435 nm –> 550 nm + 115 nm
Aanvullende opties: Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, Pop & Bang Crackle map, DECAT, Swirl Flaps, Vmax |
Opel Insignia 2.0 CDTi 110pk
Vermogen 110 pk –> 190 pk + 80 pk
Koppel 260 nm –> 400 nm + 140 nm
Aanvullende opties: EGR uitschakeling, Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, Pop & Bang Crackle map, START/STOP Uitschakeling, Swirl Flaps, Vmax De 2.0 CDTi 110 pk motor is dezelfde motor als de 2.0 CDTi motor met 130 pk, enkel softwarematig begrensd. Bij auto’s met een handgeschakelde 6 bak wordt het koppel op ca 400Nm begrensd, auto’s met een automatische versnellingsbak gaan naar ca 420Nm |
Opel Insignia 2.0 CDTi 130pk
Vermogen 130 pk –> 190 pk + 60 pk
Koppel 300 nm –> 400 nm + 100 nm
Aanvullende opties: EGR uitschakeling, Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, Pop & Bang Crackle map, START/STOP Uitschakeling, Swirl Flaps, Vmax Bij auto’s met een handgeschakelde 6 bak wordt het koppel op ca 400Nm begrensd, auto’s met een automatische versnellingsbak gaan naar ca 420Nm |
Opel Insignia 2.0 CDTi 160pk
Vermogen 160 pk –> 200 pk + 40 pk
Koppel 350 nm –> 420 nm + 70 nm
Aanvullende opties: EGR uitschakeling, Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, Pop & Bang Crackle map, START/STOP Uitschakeling, Swirl Flaps, Vmax De A20DTH (160pk) heeft t.o.v de A20DTJ (130pk) een versterkt onderblok en een zwaardere versnellingsbak ( F40-6 ) vandaar dat we hier iets meer vermogen en koppel uithalen. |
Opel Insignia 2.0 CDTi Bi-Turbo 195pk
Vermogen 195 pk –> 225 pk + 30 pk
Koppel 400 nm –> 480 nm + 80 nm
Aanvullende opties: EGR uitschakeling, Foutcodes / Verwijderen van DTC’s, Pop & Bang Crackle map, START/STOP Uitschakeling, Swirl Flaps, Vmax |